Niet tevreden? Help ons verbeteren!

Samen met ons team doen we er alles aan om aan je verwachtingen te voldoen. Ben je niet tevreden over onze behandeling of bejegening? Ook dan bieden we een luisterend oor.

In gesprek

Wanneer je niet tevreden bent, kun je dit het beste bespreken met je orthodontist. Dat kan vaak al veel kou uit de lucht halen en grote kans dat we dan samen tot een oplossing komen.

Klachtenformulier

Lukt zo’n gesprek niet of vind je het lastig om dit te bespreken, vraag dan bij de receptie een klachtenformulier. Daarop kun je je klachten en suggesties kwijt. Dat vinden we niet vervelend. Zo kunnen we namelijk leren hoe we jou en andere patiënten in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn.

Klachtbemiddeling

Kom je er alsnog niet uit? Dan kun je een aanvraag indienen voor klachtbemiddeling bij de KNMT (Nederlandse Maatschappij ter bevordering der Tandheelkunde). Een klachtenfunctionaris neemt dan contact op met jou en met de orthodontist.